مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:362023-06-24اجتماعي

عملیات بازگشایی محور کرج- چالوس رو به پایان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمید پرورشی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با اشاره به اینکه درحال حاضر عملیات پاکسازی محور کرج- چالوس به طور کامل انجام شده است، گفت: علاوه بر پاکسازی؛ عملیات تنظیف سه تونل این محور نیز انجام شده و اجرای تنظیف دیواره دو تونل دیگر به علت حجم بالای گل و لای همچنان ادامه دارد که زودی به پایان می رسد.

این مقام مسؤول گفت: در سیل اخیر هشت نقطه محور آسیب زیادی دید که عملیات ایمن سازی و اصلاح این نقاط نیز بلافاصله بعد از پاکسازی و آوربرداری آغاز شد و تاکنون 90 درصد کار انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین برای ایمن سازی محور عملیات لق گیری ترانشه و رهاسازی سنگ های معلق در محدوده پیچ ارکیده تا خوزنکلا نیز انجام شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز تصریح کرد: همزمان با این اقدامات تعدادی از نیروهای راهداری نیز با استفاده از ماشین آلات ویژه، کار شست و شوی محور را برعهده گرفته اند تا خاک و گل و لای باقی مانده در جاده پاکسازی شود.

پرورشی تاکید کرد: همچنین درحال حاضر اجرای عملیات روسازی موقت جاده در نقاط آسیب دیده و نصب تابلو علائم در طول محور درحال انجام است و بعد از آن هم ترمیم خط کشی مسیر مذکور آغاز خواهد شد تا با ایجاد شرایط لازم هرچه سریعتر جاده کرج- چالو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات بازگشایی محور کرج- چالوس رو به پایان است

عملیات بازگشایی محور کرج- چالوس رو به پایان است