مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:072023-07-11سياسي

مهلت 2 هفته ای برای اجرایی شدن مصوبات ستاد اربعین خراسان جنوبی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: مصوبات ستاد اربعین استان تا دو هفته آینده باید اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در سومین جلسه ستاد عتبات استان اظهارداشت: با توجه با این که خراسان جنوبی در خصوص ارائه خدمات به زائران عتبات از طریق مواکب و خدمات دیگر در این زمینه در کشور پیشگام است باید سازمان ها و دستگاه های اجرایی امتیازات ویژه ای برای خراسان جنوبی در نظر بگیرند.

وی با بیان این که مسلمانان به طور عموم و شیعیان به طور ویژه اعتقاد خاصی به ائمه دارند افزود: امنیت و هم گرایی خوبی که در جامعه وجود دارد به برکت ائمه اطهار(ع)  به ویژه امام حسین (ع) است.

به گفته وی، نباید تنها به عنوان وظیفه سازمانی بلکه با اعتقاد ویژه به ائمه باید تلاش مضاعفی در این خصوص برای حل مشکلات داشته باشیم و آثار و برکات آن را در زندگی خود خواهیم دید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: تا دو هفته آینده باید مصوبات ستاد اربعین استان با هدف حل مشکلات موجود اجرایی شوند.

طالبی با اشاره به این که باید اقدامات لازم برای تامین اتوبوس های مورد نیاز برای اعزام زائران استان انجام شود، تصریح کرد: کمیسیون هماهنگی بانک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 2 هفته ای برای اجرایی شدن مصوبات ستاد اربعین خراسان جنوبی

مهلت 2 هفته ای برای اجرایی شدن مصوبات ستاد اربعین خراسان جنوبی