مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-06سياسي

تامین آب پایدار در شهرستان زنجان، باید در اولویت قرار گیرد


فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه لزوم تامین آب آنهم به صورت پایدار باید در اولویت قرار گیرد، گفت: عمده مشکل دیگر فرسوده بودن ساختمان های بخشداری زنجانرود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی، فرماندار زنجان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تاکید بر وجود مشکل در زنجان به عنوان مرکز آستان اظهار کرد: در این رابطه مشکلات حوزه آب شرب حساسیت خاص خود را دارد.

فرماندار زنجان با تاکید بر لزوم بازبینی شاخص ها در تخصیص بودجه به شهرستان زنجان افزود: باید متوجه بود که مرکز استان در برخی از شاخص ها عقب تر از سایر شهرستان ها است.

وی با تاکید بر اینکه لزوم تامین آب آنهم به صورت پایدار باید در اولویت قرار گیرد، ادامه داد: عمده مشکل دیگر فرسوده بودن ساختمان بخشداری زنجانرود است که به معنی واقعی ناایمن است.

خالقی ساختمان های آموزشی و بهداشت و درمان را ساختمان هایی دانست که در طول زمان ساخته شده و مستهلک شده اند عنوان کرد و گفت: حضور در این ساختمان ها در شان مراجعه کنندگان به ویژه دانش آموزان نیست.

همچنین اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در این جلسه به پروژه راه در دست اجرای زنجان به سه راهی سلطانیه اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه این پروژه ملی و یا از مصوبات سفر نیست، تخصیص اعتبار آن در سال گذشته صفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب پایدار در شهرستان زنجان، باید در اولویت قرار گیرد

تامین آب پایدار در شهرستان زنجان، باید در اولویت قرار گیرد