مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-08سياسي

با ترویج نور قرآن در جامعه، مانع مهجوریت آن شوید


مدیرکل سازمان تبلیغات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از ابعاد کار فرهنگی، رسانه است، گفت: نگذارید قرآن مهجور بماند و همواره نور قرآن را در زندگی جاری کنید و در طول سفر همواره با فعال نمودن فضای مجازی ذکر قرآن را در جامعه ترویج دهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام مهدی طاهری صبح امروز در افتتاحیه دوره توانمندسازی فعالان قرآنی با محوریت جهاد تببین گفت: تلاش کنید با شرکت در این دوره، شبکه قرآنی استان را تقویت کنید.

مدیرکل سازمان تبلیغات چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: قاریان و حافظان خوبی داریم اما معلم خوبی نیستند لذا ضرورت دارد با توانمندسازی این افراد، قاری و حافظ با محوریت قرآن تربیت کنیم تا دانش خود را به شاگردان انتقال دهند.

وی با اشاره به مهجور بودن قرآن و نبود توجه کافی به امور قرآنی، تصریح کرد: انتظار می رود در ساعات اردو برای قرآن زمان بگذارید و در آن تدبر و تامل کنید و از حضور اساتید بزرگ و توانمند قرآنی در طول دوره بهره ببرید.

  طاهری با بیان اینکه یکی از ابعاد کار فرهنگی رسانه است، بیان کرد: نگذارید قرآن مهجور بماند و همواره نور قرآن را در زندگی جاری کنید و در طول سفر همواره با فعال نمودن فضای مجازی ذکر قرآن را در جامعه ترویج دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ترویج نور قرآن در جامعه، مانع مهجوریت آن شوید

با ترویج نور قرآن در جامعه، مانع مهجوریت آن شوید