مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-10سياسي

فرصت مطالعاتی سفالینه های زرین فام ایرانی اجرا می شود


فرصت مطالعاتی در چارچوب طرح پیشران پژوهشی پیرامون سفالینه های زرین فام ایرانی با هدف راه اندازی بانک اطلاعاتی سفالینه های زرین فام در دست اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، فاطمه علی میرزایی مسئول بخش سفال پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی فرهنگی با اعلام این خبر گفت: طرح پیشران پژوهشی پیرامون سفالینه های زرین فام ایرانی از سال 1401 به عنوان طرح پیشران در پژوهشگاه به تصویب رسیده است.

وی افزود: طرح پیشران سفالینه های زرین فام، با هدایت نگارنده و همکاری غلامرضا رحمانی عضو هیأت علمی و معاون فناوری و کاربردی سازی پژوهشگاه، با هدف راه اندازی بانک اطلاعاتی سفالینه های زرین فام ایرانی از سال 1397 آغاز شده و به صورت پروژه های مشخص و هدفمند در بخش های مختلف تاریخی، ریخت شناسی، ساختارشناسی و.

مرتبط با این آثار، طراحی و برنامه ریزی شده و در دست اجراست.

علی میرزایی تصریح کرد: این طرح به سبب گستردگی و تنوع موضوعات قابل مطالعه مرتبط و نیز وسعت و پراکندگی نمونه ها در داخل و خارج از کشور، نیازمند همکاری حوزه های تخصصی مختلف است، با این دیدگاه و در یک گام مهم، بخش هایی از طرح در قالب پیشنهادهای پژوهشی بمنظور گذراندن دوره های فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت مطالعاتی سفالینه های زرین فام ایرانی اجرا می شود

فرصت مطالعاتی سفالینه های زرین فام ایرانی اجرا می شود