مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 02:502023-07-01دانش

برنامه ریزی برای جذب دانشجو، استاد و ارتقاء تبادلات علمی با 30 کشور جهان


سرپرست دانشگاه آزاد استان تهران با بیان اینکه برای جذب دانشجو، استاد و ارتقاء تبادلات علمی در 30 کشور جهان در حال برنامه ریزی هستیم، گفت: تبادلات علم و فناوری براساس اسناد بالادستی همچون سند جامع علمی کشور و سند تعاملات بین الملل جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

- سرپرست دانشگاه آزاد استان تهران با بیان اینکه برای جذب دانشجو، استاد و ارتقاء تبادلات علمی در 30 کشور جهان در حال برنامه ریزی هستیم، گفت: تبادلات علم و فناوری براساس اسناد بالادستی همچون سند جامع علمی کشور و سند تعاملات بین الملل جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

دکتر جواد محمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بهره گیری از دیپلماسی علمی یکی از بهترین روش های ارتقاء تعاملات با سایر کشورها به حساب می آید، خاطرنشان کرد: دیپلماسی علمی علاوه بر اینکه موجب ارتقاء تعاملات میان کشورها می شود به افزایش سطح دوستی میان ملت های مختلف کمک می کند.

وی درباره جایگاه دیپلماسی علمی گفت: اسناد بالادستی کشور، دیپلماسی علمی را در کانون توجه قرار داده اند و به افزایش تلاش ها برای ارتقاء سطح دوستی با کشورها از این طریق تاکید کرده اند.

سرپرست دانشگاه آزاد استان تهران گفت:در کنار تلاش برای بازگو کردن دستاوردهایمان در رسانه ها برای سایر کشورها، می توانیم از ظرفیت دانشجویان خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای جذب دانشجو، استاد و ارتقاء تبادلات علمی با 30 کشور جهان

برنامه ریزی برای جذب دانشجو، استاد و ارتقاء تبادلات علمی با 30 کشور جهان