مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-18سياسي

محرم، فرصت مغتنم برای جهاد تبیین است


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در جهاد تبیین هیات مذهبی کانون هستند، گفت: محرم بهترین فرصت برای جهاد تبیین و پرداختن عمیق به هر موضوعی اعم از عفاف و حجاب، - ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در جهاد تبیین هیات مذهبی کانون هستند، گفت: محرم بهترین فرصت برای جهاد تبیین و پرداختن عمیق به هر موضوعی اعم از عفاف و حجاب، خانواده، امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، در سفر به بجنورد در نشست راهبران تبلیغ در بجنورد اظهار کرد: امروز در همه دنیا و نیز در کشور در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و فتنه های بسیار نام سیدالشهدا(ع) و مکتب ایشان پیروز میدان بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز پرچم ابا عبدالله (ع) در همه میدان ها برافراشته بوده و مبارزه با ظلم پابرجا است، افزود: با توجه به اینکه تقابل تمدنی در همه عرصه ها وارد شده و هر از گاهی زخم هایی بر پیکر ملت وارد می کند این در حالیست که به پشتوانه قیام سید الشهدا (ع) و به واسطه اعتقاد قلبی و زبانی پیروز و پایدار بوده ایم.

وی با تاکید بر تبیین و روشنگری و زنده نگه داشتن حقیقت از سوی امام حسین (ع) در قیام ایشان، ادامه داد: جنگ امروز همان حقیقتی بوده که امام حسین (ع) ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم، فرصت مغتنم برای جهاد تبیین است

محرم، فرصت مغتنم برای جهاد تبیین است