مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:302023-07-09حوادث

کشف و ضبط چوب با قاطر در جنگل سرکلاته


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری کردکوی از کشف و ضبط چوب های جنگلی با قاطر در جنگل سرکلاته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدابوالقاسم هاشمی اظهار کرد: برای جلوگیری از قاچاق چوب و فرآورده های طبیعی، یگان حفاظت این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی حرفه ای چوب در شهرستان شد.

وی افزود: در اقدامی عملیاتی، متهم در حین حمل چوب با چند رأس قاطر در یکی از محورهای جنگلی در منطقه سرکلاته شناسایی و دستگیر شد.

هاشمی از کشف هشت اصله الوار و سه اصله گردبینه چوب جنگلی از جنس راش قاچاق از متهم خبر داد و گفت: ضمن انتقال محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، برای این قاچاقچی محصولات جنگلی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به حضور مأموران و کنترل شدید راه های تردد خودرویی در مناطق قاچاق چوب به وسیله خودرو، قاچاق چیان عرصه را بر خود تنگ دیدند و با استفاده از اسب و قاطر در شب هنگام اقدام به حمل چوب و محصولات جنگلی در منطقه جنگلی می کنند.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان افزود: دو سامانه تلفنی 139 و 1504 آماده دریافت گزارش های مردمی از وقوع تخلف های احتمالی در زمینه های قاچاق چوب، قطع درختان، تخریب طبیعت، آتش سوزی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط چوب با قاطر در جنگل سرکلاته

کشف و ضبط چوب با قاطر در جنگل سرکلاته