مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-08اقتصادي

فعالیت معدن پوکه جانقور تعلیق شد


فعالیت معدن پوکه جانقور بخش باسمنج با پیگیری های بخشدار باسمنج و دستور فرماندار شهرستان تبریز تا تعیین تکلیف نهایی نحوه تردد ماشین آلات به تعلیق درآمد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فعالیت معدن پوکه جانقور بخش باسمنج با پیگیری های بخشدار باسمنج و دستور فرماندار شهرستان تبریز تا تعیین تکلیف نهایی نحوه تردد ماشین آلات به تعلیق درآمد.

یونس فاتح، فرماندار تبریز با حضور در روستای جانقور بخش باسمنج و گفت وگو با اهالی روستا، اظهار کرد: با توجه به نارضایتی اهالی روستا از فعالیت معدن پوکه جانقور به دلیل مشکلات ناشی از تردد ماشین آلات و تولید ریزگردها، پیگیری های کارشناسی و قانونی تداوم یافته و فعالیت معدن، جهت تعیین تکلیف نهایی تعلیق می شود.

وی ادامه داد: با همکاری بهره بردار معدن، تردد ماشین آلات معدن پوکه جانقور تا بررسی و به نتیجه رسیدن موضوع فعالیت معدن و جلب رضایت اهالی موقتا انجام نمی شود تا راهکارهای قانونی و کارشناسی مورد بررسی فنی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، گفتنی است، روستای جانقور از توابع باسمنج می باشد که در 23 کیلومتری تبریز با جمعیتی حدود یک هزار نفر که غالبا کشاورز و دامدار هستند قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت معدن پوکه جانقور تعلیق شد

فعالیت معدن پوکه جانقور تعلیق شد