مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-02اقتصادي

تکمیل پروژه فاضلاب تیران 1500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: تکمیل پروژه فاضلاب شهر تیران به 1500 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: تکمیل پروژه فاضلاب شهر تیران به 1500 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

حسین اکبریان، عصر(شنبه، 10 تیرماه) در نشست با مسئولان شهرستان تیران و کرون در خصوص پروژه فاضلاب شهر تیران، اظهار کرد: 28 کیلومتر شبکه فاضلاب و توسعه تصفیه خانه آن بر اساس برآورد صورت گرفته به 1500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: نوع مدل اجرای پروژه به صورت مشارکت مردمی و سرمایه گذاری موجب تسریع و پیشرفت آن تا 70 درصد در کمتر از 10 سال شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آبفا اصفهان، در برخی از شهرستان های استان با وجود ردیف اعتبارات دولتی، اما پیشرفت پروژه با گذشت 21 سال، 40 درصد بوده که ناشی از عدم تحقق بودجه دولتی است.

وی ادامه داد: مشارکت مردم و تحقق اعتبار حمایتی دولت در سفر رییس جمهور به اصفهان به توسعه هر چه زودتر این پروژه کمک می کند.

اکبریان یادآور شد: در سفر هیئت دولت به استان اصفهان 600 میلیارد ریال برای پروژه فاضلاب این شهر مصوب شده که تاکنون محقق نشده است.

وی با بیان اینکه نزدیک به چهار هزار انشعاب تاکنون فروخته شده و 2700 مورد آن وصل به شبکه شده، تصریح کرد: جلب مشارکت مردمی در خرید انشعاب به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه فاضلاب تیران 1500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تکمیل پروژه فاضلاب تیران 1500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد