مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-07اقتصادي

احداث بزرگراه زابل_زاهدان نیازمند600میلیارد تومان اعتبار است


مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: اجرای تعهدات امسال بزرگراه زابل_زاهدان نیازمند 600 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش، عطاء اله اکبری پیش از ظهر امروز جمعه در بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از عملیات ساخت بزرگراه زابل- زاهدان افزود: امسال بیش از 600 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بزرگراه زابل- زاهدان نیاز است تا با تخصیص هر چه سریع تر آن زمینه برای بهره برداری از 20 کیلومتر باند دوم در این مسیر تا پایان سالجاری فراهم شود.

وی اضافه کرد: سیستان و بلوچستان همیشه یکی از استان های کمتر برخوردار در حوزه زیرساخت های حمل و نقل به ویژه راه های دوبانده محسوب شده و با وجود قرار داشتن در دو کریدور اصلی کشور و مرز مشترک با افغانستان و پاکستان، بسیاری از جاده های استان از جمله بخشی از مسیر زابل- زاهدان دوطرفه بوده، از این رو توسعه کمی و کیفی راه های استان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا با پیگیری های این اداره کل در افزایش اعتبارات، از سال 97 تاکنون در این محور مهم ارتباطی سیستان و بلوچستان 57 کیلومتر بزرگراه به همراه پل نهراب به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از مجموع 200 کیلومتر مسیر زابل زاهدان تاکنون 149 کیلومتر آن دو بانده شده است، افزود: ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بزرگراه زابل_زاهدان نیازمند600میلیارد تومان اعتبار است

احداث بزرگراه زابل_زاهدان نیازمند600میلیارد تومان اعتبار است