مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-15اقتصادي

پرداخت تسهیلات 642 میلیاردی برای تقویت اقتصاد روستاهای مازندران


مدیرکل دفتر روستایی استانداری مازندران گفت: از منابع صندوق توسعه ملی، تاکنون بیش از 642 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اقتصادی روستایی پرداخت شده است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل دفتر روستایی استانداری مازندران گفت: از منابع صندوق توسعه ملی، تاکنون بیش از 642 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اقتصادی روستایی پرداخت شده است.

علی اصغر احمدی امروز 24 تیرماه در بازدید از چند طرح اقتصادی روستاهای دودانگه ساری اظهار کرد: تسهیلات پرداخت شده برای اشتغال روستایی و عشایری و عمده طرح ها در بخش های کشاورزی از جمله کشت گلخانه ای، دامپروری، شیلات، صنایع بسته بندی و فرآوری و همچنین بومگردی بوده است.

وی افزود: تاکنون به بیش از 4 هزار و 800 واحد اقتصادی و اشتغالزا تسهیلات پرداخت شد و پس از فعال شدن این طرح ها، بیش از 9 هزار فرصت شغلی در مازندران ایجاد شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به روستاییان محدودیت ندارد و از طرح های دارای توجیح اقتصادی و اشتغالزا جهت اجرا، حمایت می شود.

این مسئول با بیان اینکه مازندران از فرصت مناسبی برای اجرای طرح های اقتصادی اشتغالزا در روستاها برخوردار است، گفت: توانمندسازی روستاها در حوزه اقتصادی و اشتغال از اولویت برنامه دولت سیزدهم است و بر اساس برنامه، صندو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات 642 میلیاردی برای تقویت اقتصاد روستاهای مازندران

پرداخت تسهیلات 642 میلیاردی برای تقویت اقتصاد روستاهای مازندران