مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-15اقتصادي

وجود 730 انشعاب غیرمجاز به آب و فاضلاب مشهد گزارش شده است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 730 انشعاب غیر مجاز به آب و فاضلاب مشهد گزارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین اسماعیلیان اظهار کرد: از اردیبهشت سال 1401 که سامانه سوت زنی برای دریافت و ثبت گزارش مرتبط با انشعابات غیرمجاز در این شرکت فعال شد نیز تا کنون 2 هزار و 400 گزارش مردمی به این سامانه اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: تمام گزارشهای رسیده مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و این گزارشها کمک شایانی به این شرکت برای شناسایی انشعابات غیرمجاز می کند.

وی گفت: انشعابات غیرمجاز تعدی به حقوق شهروندان است و این شرکت با حمایت دستگاه قضایی، به صورت جدی با انشعابات غیرمجاز برخورد می کند.

اسماعیلیان افزود: شهروندان می توانند در صورت اطلاع و یا مشاهده انشعاب غیر مجاز یا هر مورد مشکوک در این خصوص، از طریق تماس با شماره 122 و ورود به کلید چهار، مراجعه به وبگاه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نشانی www.

abfamashhad.

ir بخش سوت زنی، تماس با پیغامگیر دفتر حراست به شماره 37644100 و تماس با شماره همراه 09981459381 متعلق به دفتر بازرسی، گزارش تخلف را اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد تاکید کرد: گزارش شهروندان کاملاً محرمانه است و در صورت صحت گزارش، پاداشی نیز به سوت زنان تعلق می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 730 انشعاب غیرمجاز به آب و فاضلاب مشهد گزارش شده است

وجود 730 انشعاب غیرمجاز به آب و فاضلاب مشهد گزارش شده است