مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 22:402023-06-27سياسي

نتیجه اسراف برادری و همدستی با شیطان است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خداوند در قرآن تاکید کرده است که اسراف گران همدستان شیطان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از مدیران وزارت نیروی استان قزوین اظهار کرد: ما کمبود منابع داریم، هر چقدر در منابع دستمان خالی باشد، باید در مدیریت هنرمان افزایش پیدا کند، یعنی باید افزایش هنر مدیریت را در شرایط کمبود منابع داشته باشیم، هر چه داشته های ما کمتر شد باید با هنر مدیریت آن کمبودها، آسیب ها و ضررها از میان برداشته شود.

وی ادامه داد: این خیلی موضوع مهمی است، اینکه ما بخواهیم فوراً کمبود را با حفر چاه چاره اندیشی کنیم کار درستی نیست و مشکلات افزایش پیدا می کند، یعنی مردم را عادت می دهیم که شما هیچ نگران نباشید و هر چقدر خواستید آب مصرف کنید، ما اگر فشار بیاید چاه های بیشتری حفر می کنیم و برایمان مهم نیست با چاه هایی که می زنیم چه بلایی بر سرزمین می آید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: استفاده از تکنولوژی نیز باید در دستور کار قرار بگیرد، در حوزه درمان، بهداشت، قضا و خیلی جاها می گویند پیشگیری بهتر از درمان است یا پیشگیری بهتر از محاکمه و قضاوت است.

وی افزود: شما هم اگر برای سدها تعریف کردید که خروجی این سد چیست و سهمیه برداران آنچه کسانی هستند، ده ها و شاید صدها پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه اسراف برادری و همدستی با شیطان است

نتیجه اسراف برادری و همدستی با شیطان است