مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-27سياسي

مرثیه ای بر جریانی که می خواست لیدر باشد


سعید حجاریان یکی از اعضای اصلی هسته سخت جریان اصلاحات در گفت وگو با روزنامه اعتماد به بررسی چشم انداز پیش روی جریان متبوع خود پرداخته است.

وی در این مصاحبه ضمن حمله به دولت مستقر، - فارس پلاس؛ حسین فتوحی در یادداشتی نوشت: 1- در سیاست اصطلاحی وجود دارد تحت عنوان فرار به جلو .

این مفهوم به شرایطی اشاره دارد که فرد یا گروهی که در مظان اتهام یا انتقاد قرار دارد به جای پذیرش اشتباهات، اصلاح رویه های غلط و بازنگری در عملکرد خود؛ ترجیح می دهد راه حل سریع تر و آسان تر را برگزیده و با فرافکنی دست به مقصرنمایی از دیگران بزند.

در این حالت فرد یا گروه خاطی تلاش می کند با بکارگیری ابزارهای تبلیغاتی، در جایگاه مطالبه گری نشسته و رقیب یا حریف خود را مقصر کاستی ها و کمبودها نشان دهد.

2- سعید حجاریان یکی از اعضای اصلی هسته سخت جریان اصلاحات و از تصمیم سازان موثر این جریان، اخیرا و چند ماه مانده به انتخابات مجلس دوازدهم، در گفت وگو با روزنامه اعتماد به بررسی چشم انداز پیش روی جریان متبوع خود پرداخته است.

وی در این مصاحبه ضمن حمله به دولت مستقر، خواستار استعفای رییس جمهور و انتخاب فردی کارآمد شده است.

تا اینجای مصاحبه را می توان تلاشی نه چندان هوشمندانه برای تخریب رقیب انتخاباتی دانست چرا که سابقه اصلاح طلبان در دفاع تمام عیار از دولت دوازده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرثیه ای بر جریانی که می خواست لیدر باشد

مرثیه ای بر جریانی که می خواست لیدر باشد