مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 01:252023-07-13سياسي

پنج روز مانده تا محرم، با سردار در گلزار


در آخرین پنجشنبه ذی الحجه و پنج روز مانده به محرم الحرام، ماه خون و قیام! جمعیت عزادار، خودشان را به مرقد مطهر سردار آسمانی رساندند، در صف ایستادند تا بغض شان را بشکنند و دل شان را آرام کنند.

- وی اضافه کرد: سمت تلویزیون رفتم دیدم خراب نیست، بچه ها عمدا از من مخفی کرده بودند، روشن کردم و خبرها را دیدم و به سر و صورتم زدم، خیلی روز بدی بود، خیلی روز فاجعه باری بود، خدا لعنت کند کسانی که سردار را از ما گرفتند، اما آنها بدانند که در این سرزمین حاج قاسم ها روییده اند و جوانان و نوجوانان ما راه آن سردار غیور را ادامه می دهند.

عمه شهید انجم شعاع آن روز را به روز رحلت حضرت امام(ره) تشبیه کرد و عنوان داشت: آن روز هم در مسجد جامع جمع شدیم و به سر و صورتمان زدیم، مثل روزی که حاج قاسم را بدرقه کردیم.

وی ادامه داد: آن جمعه تلخی که سردار رفت، بدترین روز زندگی ام بود، خیلی حال بدی داشتم، انگار پدر از دست دادم، انگار برادر از دست داده بودم، به همان اندازه داغ دار شدم و کمرم شکست.

وی به زحمات سردار سلیمانی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه مردم قدردان آن فداکاری ها هستند و هنوز گرد مزارش می گردند، گفت: مراسم تشییع او قیامتی روی زمین بود، ما در میدان آزادی بودیم، همسر شهید خسروی داشت زیر دست و پا شهید می شد که مردم او را نجات دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج روز مانده تا محرم، با سردار در گلزار

پنج روز مانده تا محرم، با سردار در گلزار