مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-09سياسي

رویداد ملی روز فناوری اطلاعات در البرز برگزار می شود


مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری البرز گفت: رویداد ملی فناوری اطلاعات 22 تیرماه در کرج برگزار می شود.

- مصطفی پوریانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: زادروز حکیم خوارزمی، پدر دانش انفورماتیک، توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز فناوری اطلاعات نامگذاری و توسط رییس جمهور در قالب ماده واحده تعیین مناسبت های جدید جهت درج در تقویم رسمی کشور به وزارت فرهنگ و ارشاد ابلاغ شد.

پوریانی تصریح کرد: در این راستا استانداری البرز نظر دارد دومین سالروز ثبت روز فناوری اطلاعات را از ساعت 10 روز پنج شنبه، 22 تیر ماه 1402 در کرج با دعوت از اعضای صنف، رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای تشکل های صنفی مرتبط نظیر اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و.

برگزار کند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری البرز با بیان اینکه رویداد روز فناوری اطلاعات یکی از آن اتفاقاتی است که می تواند به اتحاد بازیگران این صنعت در استان البرز بیانجامد، افزود: بنابراین باید این روز را گرامی داشته و با اتحاد و همدلی هم در بخش خصوصی و هم در بخش دولتی کاری بزرگ رقم بزنیم تا بتوانیم استان عزیزمان البرز (ایران کوچک) را سربلندتر از گذشته به رخ جهانیان بکشانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی روز فناوری اطلاعات در البرز برگزار می شود

رویداد ملی روز فناوری اطلاعات در البرز برگزار می شود