مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 20:452023-07-06اجتماعي

جلوگیری از ورود تورهای غیرمجاز به مناطق گردشگری سمنان


با حضور نمایندگان میراث فرهنگی در پلیس راه ها برای شناسایی تورهای غیرمجاز، از ورود آنها به استان سمنان و مناطق گردشگری جلوگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان عصر امروز در جلسه مشترک با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان و پنج انجمن حرفه ای گردشگری این استان اظهار کرد: با تورهای گردشگری غیرمجاز که فعالیت آن ها در این استان سبب هنجارشکنی و از بین بردن امنیت می شود، برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه استان سمنان در مسیر مسافران و زائران علی ابن موسی الرضا (ع) قرار دارد، گفت: برای اجرای قانون عفاف و حجاب که جزیی از مطالبات به حق مردم است، دستگاه های اجرایی و مردم باید همکاری داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: اجازه نخواهیم داد عده ای گردشگرنما با حضور در تورهای گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی بدون مجوز، چهره استان مذهبی و شهیدپرور سمنان را در فضای حقیقی و مجازی مخدوش کنند و در این زمینه فرماندهی انتظامی آماده همکاری با میراث فرهنگی استان سمنان است.

موقوفه ای بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان سمنان در برگزاری جشنواره های گردشگری و نمایشگاه های صنایع دستی اعلام آمادگی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ورود تورهای غیرمجاز به مناطق گردشگری سمنان

جلوگیری از ورود تورهای غیرمجاز به مناطق گردشگری سمنان