مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:192023-07-12اقتصادي

تعیین تکلیف و پرداخت همسان سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیرماه


مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی گفت: تا پایان تیرماه امسال، 9 هزار میلیارد تومانی که در بودجه بابت مطالبات همسان سازی بازنشستگان تخصیص یافته، - تعیین تکلیف و پرداخت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صدیقه حسامی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: صندوق بازنشستگی کشور یک میلیون و 600 هزار نفر و در استان این صندوق 29 هزار و 850 نفر عضو دارد.

حسامی با اشاره به اینکه 69 درصد بازنشستگان استان را آقایان و 31 درصد را بانوان تشکیل می دهند اظهار کرد: بیشترین فراوانی بازنشستگان استان به ترتیب برای وزارت آموزش و پرورش، وزارت راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، وزارت کشور است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی افزود: میانگین سن بازنشستگی در این استان 51 سال، میانگین فعلی بازنشستگان 64 سال، میانگین مدت خدمت بازنشستگان فعلی 28 سال و میانگین مدت پرداخت حقوق 29 سال است.

پرداخت 315 میلیارد تومان ماهیانه حقوق بازنشستگان وی با اشاره به اینکه میانگین حقوق بازنشستگان در سال جدید با افزایش های اعمال شده 10 میلیون 200 هزار تومان است بیان کرد: ماهانه 315 میلیارد تومان حقوق پرداخت می شود.

مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی با بیان اینکه صندوق بازنشستگی در حوزه های مختلف خدمات را به بازنشستگان ارائه می دهد ادامه داد: خدمات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف و پرداخت همسان سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیرماه

تعیین تکلیف و پرداخت همسان سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیرماه