مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:302023-06-26اقتصادي

همکاری 60درصد از ادارات تهران برای کاهش مصرف برق


با همکاری مناسب بیش از 60 درصد ادارات و دستگاه های اجرایی شهر تهران در طرح های مدیریت مصرف برق، روزانه بالغ بر 120 مگاوات از مصرف برق این کلان شهر در ساعات اوج مصرف کاسته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ با اطلاع رسانی های انجام شده و پیرو ابلاغ مصوبه هیأت دولت مبنی بر الزام ادارات به کاهش مصرف برق، تاکنون بیش از 60 درصد ادارات و دستگاه های اجرایی شهر تهران با همکاری مناسبی که داشته اند موفق شده اند بالغ بر 120 مگاوات از مصرف برق پایتخت را در ساعات اوج مصرف کاهش دهند.

در ادامه اجرای طرح مدیریت بار بخش اداری، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ طی روزهای 4 تا 7 تیرماه جاری با اجرای مانوری ضربتی با حضور کارشناسان زبده، اقدام به ارزیابی میدانی فعالیت های انجام شده در ادارات، تکمیل داده های اجرایی و ارائه آموزش های تخصصی به مسئولان انرژی بخش اداری شهر تهران خواهد کرد؛ پیش بینی می شود با اجرای این مانور و توسعه همکاری مشترکان، میزان تولید انرژی توسط مولدهای خود تأمین در ساعات اوج مصرف افزایش قابل ملاحظه ای پیدا کند.

این شرکت با اعلام قدردانی خود از مدیران و مسئولان دستگاه های اداری که متعهدانه، همکاری ارزنده ای در اجرای مصوبات هیأت دولت داشته اند از معدود اداراتی که همچنان زیرساخت های مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 60درصد از ادارات تهران برای کاهش مصرف برق

همکاری 60درصد از ادارات تهران برای کاهش مصرف برق