مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-16ورزشي

مدیرکل ورزش اصفهان: به جد پیگیر سهمیه بازی های آسیایی یگانه کرمانی هستیم


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با مذاکره شفاهی و مکتوب سهمیه یگانه کرمانی را پیگیری کردیم و کماکان پیگیر احقاق حق این ورزشکار خوب و شایسته استان اصفهان هستیم.

- جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان برای سهمیه بازی های آسیایی یگانه کرمانی در رشته بدمینتون اظهار داشت: بعد از این که متوجه این موضوع شدیم، رییس هیأت بدمینتون استان اصفهان مأمور پیگیری این موضوع شد.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با مذاکره شفاهی و مکتوب پیگیری کردیم و کماکان پیگیر احقاق حق این ورزشکار خوب و شایسته استان اصفهان هستیم.

محمدی تصریح کرد: به صورت کلی تصمیمی که برای اعزام کاروان ایران به بازی های آسیایی هانگژو گرفته شده، اعزام ورزشکارانی است که شانس قطعی کسب مدال یا ارتقا جایگاه کشور را دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: علی رغم این موضوع، محکم و جدی باقی ماندن سهمیه را دنبال می کنیم و امیدواریم به بهترین شکل ممکن به نتیجه برسیم و حضور یگانه کرمانی در بازی های آسیایی قطعی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یگانه کرمانی ملی پوش اصفهانی بدمینتون که در انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت های آسیایی اول شده و سهمیه گرفته بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ورزش اصفهان: به جد پیگیر سهمیه بازی های آسیایی یگانه کرمانی هستیم

مدیرکل ورزش اصفهان: به جد پیگیر سهمیه بازی های آسیایی یگانه کرمانی هستیم