مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-16سياسي

جهاد تبیین باعث تبدیل شهید «علی وردی» به قهرمان ملی شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر جهاد تبیین را یک ضرورت دانست و گفت: جهاد تبیین باعث تبدیل شهید علی وردی به قهرمان ملی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازضروری است.

وی اضافه کرد: جهاد تبیین سبب شد تا جامعه با شناخت دقیق از نحوه شهادت مظلومانه و جانسوز آرمان علی وردی، این طلبه بسیجی و شهید مدافع امنیت به عنوان قهرمان ملی شناخته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: نحوه شهادت علی وردی توسط اغتشاشگران سبب شد تا نام این شهید بلند مرتبه، سراسر ایران را عطرآگین کند که این مهم، دلیلی بر اثبات آیه قرآنی و زنده بودن شهید است.

وی تاکید کرد: امروز همه مردم ایران پدر، مادر، برادر و خواهر شهید علی وردی هستند و همواره در کنار خانواده معزز این شهید قرار دارند.

موحدی ادامه داد: دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی، طلایه داران حجاب و عفاف هستند که چادر فاطمی را به عنوان حجاب برتر برگزیده اند.

وی بیان کرد: در اغتشاشات سال گذشته، دشمن با جنگ ترکیبی و شناختی به دنبال تبدیل ضد ارزش به ارزش و برعکس بود که با هدایت های عالمانه امام خامنه ای (مدظله العالی) و به برکت خون مطهر شهدا، در رسیدن به هدف پلید خود ناکام ماند.

موحدی تصریح کرد: ستاد فرماندهی و راهبری نظام تعلیم و تربیت استان بوشهر، خود را موظف به اجرای برنامه ها با هدف استمرار راه و پیام شهدا می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین باعث تبدیل شهید «علی وردی» به قهرمان ملی شد

جهاد تبیین باعث تبدیل شهید «علی وردی» به قهرمان ملی شد