مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-20سياسي

ارتقای معیشت راهداران استان بوشهر پیگیری می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: ارتقای معیشت راهداران در استان بوشهر ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید طالب لواسانی صبح پنجشنبه در نشست مشترک کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در این اداره کل 433 نفر در قالب استخدام های رسمی، پیمانی، قراردادی، طرح معین، شرکتی و… فعالیت دارند که این میزان نیرو با وسعت استان همخوانی ندارد و بسیاری از همکاران عهده دار دو یا سه وظیفه هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر ادامه داد: از این تعداد 220 نیرو راهدار هستند که عمدتاً در قالب شرکتی و طرح معین با کمترین دریافتی به صورت شبانه روز و شرایط جوی نامناسب، وظیفه نگهداری و ارتقای راه های استان را دارند.

ضمن اینکه به دلیل بازنشستگی یا انتقال راهداران به بخش های اداری، از این نظر هم با کمبود جدی مواجه هستیم.

لواسانی با اشاره به فعالیت راهداری استان در نوروز گذشته در قالب 16 ایستگاه جاده ای تاکید کرد: به دلیل کمبود راهدار، همکاران ما قریب یک ماه بدون مرخصی فعالیت مستمر در جاده ها داشتند، در حالی که نیروهای سایر دستگاه های عملیاتی و امدادی به صورت چرخشی در این ایام از مرخصی برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای معیشت راهداران استان بوشهر پیگیری می شود

ارتقای معیشت راهداران استان بوشهر پیگیری می شود