مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 07:052023-06-25سياسي

موفقیت ستاد تالیف قلوب در جلب رضایت طرفین دعوی


معاون توسعه حل اختلاف استان همدان از فعالیت ستاد تالیف قلوب با هدف ترویج صلح و سازش خبر داد و گفت: اخذ رضایت در پرونده های منجر به قتل عمد، حبس زدایی و تحکیم بنیاد خانواده از اهداف آن است و موفقیت های چشمگیری داشته است.

- سیدهادی مصطفوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نحوه بهره مندی شهروندان از خدمات مرکز توسعه حل اختلاف اظهار کرد: مراجعه به شوراهای حل اختلاف در راستای مصالحه و تنظیم گزارش اصلاحی پیرامون اختلاف و دعاوی، مراجعه به کمیته مصلحین مساجد قبل از تشکیل پرونده قضایی و استفاده از خدمات شمیم رضوی مستقر در بقاع متبرکه در پرونده های خانوادگی شماری از این خدمات است.

وی با بیان اینکه عذرخواهی متهم یا محکوم در مرجع انتظامی، محاکم و دادسراها و زندان ها با تکمیل فرم معتذرین خدمت دیگر است افزود: استفاده از ستاد صبر به منظور جلب رضایت، مراجعه به وکلای مصلح در راستای طرح صلح دعاوی و مراجعه به داوری و میانجیگری در موارد قانونی و داوران مورد تایید مرکز توسعه حل اختلاف خدماتی است که در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه حل اختلاف استان همدان یادآور شد: ستاد صبر به معنای صلح، بخشایش و رضایت با تجمیع ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی و حاکمیتی گامی استوار در ترویج فرهنگ بخشش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت ستاد تالیف قلوب در جلب رضایت طرفین دعوی

موفقیت ستاد تالیف قلوب در جلب رضایت طرفین دعوی