مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-15سياسي

اردوی مهارتی مربیان گروه های سرود برگزار شد/ طرح چند نکته مهم


نخستین اردوی مهارتی ویژه مربیان گروه های سرود و علاقه مندان به مربیگری این گونه موسیقایی به همت حوزه هنری کودک و نوجوان در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نخستین اردوی مهارتی ویژه مربیان گروه های سرود و علاقه مندان به مربیگری مجموعه سینوا روز جمعه بیست و سوم تیر ماه به همت حوزه هنری کودک و نوجوان در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار با حضور نزدیک به 100 مربی مرد و زن که از میان بیش از 350 مربی گزینش شده بودند، برگزار شد.

این اردو که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت با هدف ارتقا سطح کیفی سرود و با تاکید جدی بر وجوه تربیتی، تقویت مربیان و اعضای گروه های سرود و همچنین ارتباط گیری و شبکه سازی بین فعالان این حوزه برگزار می شود.

هنر عضوگیری، صداسازی، تحلیل شعر و ترانه، سرود، نمایش، اجرا، حرکت و رهبری اجرای گروه از جمله سرفصل های این اردوی آموزشی مهارتی خواهد بود.

بعضی ها سرود را هنری برای درآمدزایی می دانند حجت الاسلام سینایی موسس و مدرس حوزه علمیه ابوطالب و مربی پیشکسوت سرود و قرآن در مراسم افتتاحیه این اردوی مهارتی با تاکید بر اینکه سرود را باید به عنوان عنصری در جهت تزکیه و تهذیب جامعه به منظور رسیدن به سعادت و کمال دانست، اظهار کرد: بعضی ها، سرود را هنری برای پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی مهارتی مربیان گروه های سرود برگزار شد/ طرح چند نکته مهم

اردوی مهارتی مربیان گروه های سرود برگزار شد/ طرح چند نکته مهم