مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-16سياسي

مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت برگزار می شود


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، از اعلام زمان آزمون برگزاری مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در سال 1402 خبرداد.

-  محمدرضا انصاری، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان در گفت وگو با فارس اظهار داشت: در راستای اجرای بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت و در نظر گرفتن ماده 5 دستورالعمل اجرایی، مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در سال 1402 روز 27 تیرماه به صورت همزمان در مراکز آموزشی تحت نظارت این اداره کل برگزار می شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان افزود: این مرحله از ارزشیابی مسابقات به صورت (کتبی – عملی) برگزار و رقابت کنندگانی که حد نصاب نمره  70 از 100 را در این مرحله کسب کنند مستقیما به مرحله استانی راه خواهند یافت.

وی  ادامه داد: در ایران نیز سال هاست از طریق برگزاری المپیاد و مسابقه مهارت، استعداد جوانان کمتر از 21 سال شناسایی و برای ارتقای و سرمایه گذاری بیشتر به سازمان ها و مراکز مربوطه معرفی می شوند.

انصاری با بیان اینکه مسابقات ملی مهارت، رویدادی رقابتی و پروژه محور است، افزود: این مسابقات سالانه در سه مرحله ای (شهرستانی - استانی - کشوری)، برای گروه هدف جوانان زیر 21 سال و (کمتر از 24 سال در رشته های تیمی) حداکثر در 56 رشته فنی و حرفه ای برگزار و نفرات منتخب کشوری به مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت برگزار می شود

مرحله شهرستانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت برگزار می شود