مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 18:062023-06-23سياسي

دادستان بهارستان: 2 نفر در پی ریزش ساختمانی در گلستان دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، سید امیر احمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان، با اشاره به حادثه ریزش یک ساختمان در شهر گلستان، اظهار کرد: دستگاه قضایی در رابطه با ترک فعل مسئولین در رابطه با ریزش یک ساختمان در شهر گلستان ورود خواهد کرد.

وی افزود: مهندس ناظر و مالک ساختمان به علت عدم رعایت اصول ایمنی ساخت وساز بازداشت شده اند تا تحقیقات در این رابطه تکمیل شود.

دادستان بهارستان گفت: اسباب و اثاثیه ساکنان این ساختمان تخریب شده و دیگر ساختمان های همجوار این ملک تخلیه و انشعابات آن تا اطلاع ثانوی قطع شده است.

احمدی تصریح کرد: کارشناسان در حال حاضر با بررسی جوانب فنی به دنبال اعلام نظر کارشناسی آوار ساختمان و خسارت های جانبی آن هستند.

وی افزود: بازپرس پرونده، بررسی حادثه و اتفاقات آن را آغاز کرده است و پس از تکمیل پرونده جزییات آن از طریق رسانه ها برای آگاهی مردم اعلام خواهد شد.

دادستان شهرستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی برخوردها و مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز برای پیشگیری از حوادث این چنینی است که انتظار می رود دستگاه های ذی ربط و شهرداری ها نظارت خود در حوزه ساخت وسازها را بیشتر کنند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان بهارستان: 2 نفر در پی ریزش ساختمانی در گلستان دستگیر شدند

دادستان بهارستان: 2 نفر در پی ریزش ساختمانی در گلستان دستگیر شدند