مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-18سياسي

قم در خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین، معین استان کرمانشاه است


معاون استاندار قم با بیان این که امسال با مصوبه ستاد اربعین کشور، استان قم معین ستاد اربعین کرمانشاه برای کمک به خدمات رسانی بهتر به زائران است، - ایسنا/قم معاون استاندار قم با بیان این که امسال با مصوبه ستاد اربعین کشور، استان قم معین ستاد اربعین کرمانشاه برای کمک به خدمات رسانی بهتر به زائران است، افزود: امیدواریم با تلاش و مشارکت فعال مجموعه های مختلف مردمی و اداری شاهد برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ابوالقاسم مقیمی امروز 27 تیرماه در همایش مدیران اجرایی موکب های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، گفت: توجه به گسترش فرهنگ اربعین حسینی و فرهنگ انقلاب اسلامی در خدمت رسانی ها به زوار امام حسین علیه السلام، از مهمترین مسائل است.

وی اظهار کرد: اگر امروز مسیر پیاده روی اربعین حسینی و زیارت عتبات عالیات با ایمنی و امنیت باز است، به برکت خون مطهر شهدا است و نسبت به این موضوع نباید بی تفاوت باشیم و تبیین این رشادت ها و جانفشانی های شهدا و سبک زندگی آنها در این مراسم بزرگ، ضرورت دارد.

معاون استاندار قم، تحکیم وحدت بین مسلمانان را از دیگر ضروریات این اجتماع معنوی عنوان کرد و گفت: خادمان مراسم اربعین حسینی الگو هستند و چگونگی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم در خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین، معین استان کرمانشاه است

قم در خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین، معین استان کرمانشاه است