مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-19سياسي

بخشش 2 محکوم به قصاص در پویش «به عشق حسین می بخشم»


رییس دادگستری گلستان با اشاره به آغاز پویش «به حرمت حسین(ع) می بخشم» گفت: این پویش از روز گذشته در استان گلستان آغاز شده و در همین مدت کوتاه دو محکوم به قصاص به حرمت سیدالشهدا (ع) از چوبه دار رهایی یافتند.

- ایسنا/گلستان رییس دادگستری گلستان با اشاره به آغاز پویش به حرمت حسین(ع) می بخشم گفت: این پویش از روز گذشته در استان گلستان آغاز شده و در همین مدت کوتاه دو محکوم به قصاص به حرمت سیدالشهدا (ع) از چوبه دار رهایی یافتند.

حیدر آسیابی، صبح چهارشنبه 28 تیرماه 1402 در گفتگو با اصحاب رسانه گلستان با اشاره به آغاز پویش به حرمت امام حسین (ع) می بخشم در استان گلستان، اظهار کرد: این پویش تا پایان محرم و صفر ادامه دارد.

وی افزود: در قالب پویش به عشق حسین (ع) می بخشم تلاش ها به صورت ویژه برای ترغیب طرفین پرونده ها به صلح و سازش به خصوص پرونده های مهم، متمرکز می شود.

رییس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه علاوه بر اعضای شورای حل اختلاف، صلح یاران، ریش سفیدان، علما و افراد اثرگذار نیز در این پویش برای کمک دستگاه قضایی استان پای کار خواهند آمد، خاطرنشان کرد: این عزیزان در کنار ما خواهند بود تا برای حل و فصل مسالمت آمیز پرونده ها و حل اختلافات طرفین، کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش 2 محکوم به قصاص در پویش «به عشق حسین می بخشم»

بخشش 2 محکوم به قصاص در پویش «به عشق حسین می بخشم»