مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-22سياسي

تهیه شناسنامه نیازهای فناورانه هلال احمر


معاون جمعیت هلال احمر با اشاره به تهیه شناسنامه نیازهای فناورانه این جمعیت گفت: ایجاد بستر صادراتی برای محصولات دانش بنیان ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میثم فرج اللهی سرپرست مرکز مدیریت طرح های کلان و پیشران در معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، مهمان پیمان صابریان معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر و مدیران کل پژوهش، آموزش تخصصی و آموزش همگانی بود تا مقدمات تهیه و امضای توافق نامه همکاری میان هلال احمر و معاونت علمی ریاست جمهوری بررسی شود.

در این جلسه معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پتانسیل خوبی برای صادرات محصولات دانش بنیان مرتبط با حوزه فعالیت نهضت جهانی صلیب سرخ دارد.

صابریان با تاکید بر اینکه تولید اقلام لازم برای فعالیت های بشردوستانه بر پایه پژوهش و فناوری در جمعیت هلال احمر از سال ها پیش آغاز شده است؛ گفت: هلال احمر نه تنها با ایجاد داروخانه های مختلف دسترسی بیماران خاص به دارو را تسهیل کرده بلکه نسبت به تولید بسیاری از اقلام دارویی و ایجاد فناوری مورد نیاز در تولید آن ها در کشور پیش قدم بوده است.

همچنین تجهیزات پزشکی تولید شده در شرکت هلال احمر از جمله ست و صافی دیالیز سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه شناسنامه نیازهای فناورانه هلال احمر

تهیه شناسنامه نیازهای فناورانه هلال احمر