مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-16سياسي

ایجاد اشتغال برای 20 هزار نفر در دستگاه های استان قزوین


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین از ایجاد اشتغال برای 20 هزار نفر در دستگاه های استان قزوین خبر داد.

- ایسنا/قزوین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین از ایجاد اشتغال برای 20 هزار نفر در دستگاه های استان قزوین خبر داد.

علی رحمانی یکشنبه 25 تیر در کارگروه اقتصادی استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، از ایجاد اشتغال برای 20 هزار نفر در دستگاه های استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: براساس نتایج حاصل از پایش ملی محیط کسب و کار، استان قزوین رتبه اول کشور را در این زمینه کسب کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: استان قزوین کمتر از یک درصد مساحت و حدود یک و نیم درصد جمعیت کشور را داراست با این وجود حدود پنج و نیم درصد اشتغال صنعتی کشور را تأمین می کند، قزوین استانی تولیدی است و بیشتر اقتصاد آن در بخش صنعت و کشاورزی تأمین می شود اما یکی از بخش های مورد توجه که ظرفیت توسعه و رشد را داراست، بخش خدمات است.

این مسئول با بیان اینکه استان قزوین در حوزه رصد اشتغال مقام نخست را در کشور کسب کرده و تعهد ملی آن در ثبت اشتغال 19 هزار نفر و تعهد در سطح استانی 20 هزار نفر است، خاطرنشان کرد: باتوجه به بررسی های تفکیکی صورت گرفته از وضعیت میزان تعهد دستگاه ها، بسیاری از آن ها تعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 20 هزار نفر در دستگاه های استان قزوین

ایجاد اشتغال برای 20 هزار نفر در دستگاه های استان قزوین