مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 08:002023-07-08اقتصادي

تنها 7 استخر در خوزستان مجوز دارند/ ابلاغ پلمب استخر جهان آرا صادر شده بود


رییس هیات شنا، شیرچه و واترپلو خوزستان می گوید از حدود 170 استخر موجود در استان، تنها هفت استخر دارای مجوز فعالیت هستند.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات شنا، شیرچه و واترپلو خوزستان می گوید از حدود 170 استخر موجود در استان، تنها هفت استخر دارای مجوز فعالیت هستند.

بابک حسامیان در گفت وگو با ایسنا درباره غرق شدن یک کودک در استخر جهان آرای اهواز که منجر به فوت این پسربچه 9 ساله شد، اظهار کرد: استخر جهان آرا با توجه به اینکه مجوز فعالیت ندارد جزو استخرهای غیرمجاز در استان خوزستان محسوب می شود و با توجه به اینکه این استخر مجوز فعالیت ندارد و جزو سامانه ما محسوب نمی شود، به قضایای آن ورود نمی کنیم.

وی با بیان اینکه مجوز فعالیت استخرها سالانه باطل می شود و برای اخذ مجوز باید مجدداً اقدام کنند، ادامه داد: سال گذشته 14 استخر مجوز فعالیت داشتند ولی امسال تنها 7 استخر تاکنون مجوز فعالیت گرفته اند و این از حدود 170 استخر موجود در استان خوزستان است.

رییس هیات شنا، شیرچه و واترپلو خوزستان گفت: به تک تک استخرهای موجود در استان خوزستان ابلاغ کرده ایم که باید استانداردسازی کنند و از طریق سامانه مجوز فعالیت دریافت کنند که متأسفانه انجام نمی دهند و بعد هم اتفاقی همچون این کودک 9 ساله رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 7 استخر در خوزستان مجوز دارند/ ابلاغ پلمب استخر جهان آرا صادر شده بود

تنها 7 استخر در خوزستان مجوز دارند/ ابلاغ پلمب استخر جهان آرا صادر شده بود