مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 22:052023-07-11بين الملل

رابرت مالی چگونه پاداش خوش خدمتی به دولت آمریکا را دریافت کرد


«رابرت مالی» نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران، نزدیک به 3 ماه است از کار کنار گذاشته شده و مجوزهای دسترسی او به اخبار و اطلاعات محرمانه توسط سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت خارجه آمریکا معلق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمتر از دو هفته پیش، خبرگزاری های غربی اعلام کردند که مجوز امنیتی رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، توسط دولت این کشور لغو شده و او به یک مرخصی اجباری بدون حقوق فرستاده شده تا معاون او آبرام پالی وظایف او را بر عهده گیرد.

این دیپلمات ارشد آمریکایی در تاریخ  29 ژوئن (8 تیرماه) به سی ان ان گفته بود که به من اطلاع داده شده که مجوز امنیتی من در دست بررسی است.

اطلاعات بیشتری در اختیار من قرار نگرفته است اما انتظار دارم که تحقیقات به نحو مطلوب و به زودی پیش برود.

در این مدت من در مرخصی هستم.

فردای آن روز، مایکل مک کال رییس کمیته روابط خارجی مجلس آمریکا، طی نامه ای به آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا، خواستار دریافت جزییات بیشتری در خصوص شایعات درباره رابرت مالی مبنی بر تعلیق مجوز امنیتی وی به دلیل سوءاستفاده احتمالی از اسناد محرمانه شد و نوشت که مقامات دولتی به مجلس گفته اند که مالی نمی تواند در جلسه مجلس حاضر شود زیرا او به دلیل بیماری یکی از اعضای نزدیک خانواده در مرخصی شخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابرت مالی چگونه پاداش خوش خدمتی به دولت آمریکا را دریافت کرد

رابرت مالی چگونه پاداش خوش خدمتی به دولت آمریکا را دریافت کرد