مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-23فرهنگي

عده ای به دنیال خاموش کردن فضای فرهنگی و هنری کشور بودند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین اسماعیلی شامگاه پنج شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر صاحب دلان که در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عده ای دنبال این بودند که فضای فرهنگی و هنری کشور خاموش شود.

اصحاب تئاتر تشکر می کنم که قدرتمندانه وارد صحنه شدند و با برگزاری جشنواره های منطقه ای تئاتر را عامل انسجام، وحدت و همگرایی کردند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین اسماعیلی شامگاه پنج شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر صاحب دلان که در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره صاحب دلان جشنواره مقطعی نیست و جشنواره ای است که در طول سال برگزار می شود و سال گذشته هنرمندان تئاتر پیشنهاد کردند که این جشنواره به صورت بین المللی برگزار شود.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته حوادث تلخی را در کشور داشتیم، اضافه کرد: عده ای دنبال این بودند که فضای فرهنگی و هنری کشور خاموش شود.

به همین خاطر از اصحاب تئاتر تشکر می کنم که قدرتمندانه وارد صحنه شدند و با برگزاری جشنواره های منطقه ای تئاتر را عامل انسجام، وحدت و همگرایی کردند و این مسئولیت ما در حوزه تئاتر مضاعف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای به دنیال خاموش کردن فضای فرهنگی و هنری کشور بودند

عده ای به دنیال خاموش کردن فضای فرهنگی و هنری کشور بودند