مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:562023-06-22سياسي

نماینده ولی فقیه در مازنداران: جزییات مبارزه با فساد به مردم اعلام شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در دیدار با رییس کل دادگستری و مسؤولان قضایی مازندران به مناسبت هفته قوه قضاییه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و در پیش بودن عید قربان و غدیر، اظهار کرد: همه انبیاء آمدند تا میان مردم قضاوت به حق کنند و با ظلم ها و تبعیض ها در راستای برنامه و رسالتی که مربوط به توحید و مبارزه با شرک داشتند مقابله کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، به وجود نارضایتی های طبیعی و خطاهای بشری پیرامون ارائه خدمات قضایی اشاره کرد و گفت: دو مرحله و سه مرحله کردن قضا و بازنگری برای این است که اشتباهات طبیعی به حداقل برسد؛ البته روند دادرسی طولانی تر می شود.

محمدی لایینی بیان کرد: گاهی ممکن است خطاها و اشتباهاتی که از حد معمولی خطای استاندارد مقداری فراتر باشد و انسان احساس کند اینجا دست هایی در کار است یا نشانه هایی از فساد مشاهده می شود که در این زمینه مسؤول اول استان بوده و کشور اینجا وظیفه جبران دارد.

وی با تقدیر از حضور رییس قوه قضاییه در مازندران، یادآور شد: امیدواریم دو موردی که هدف سفر رییس دستگاه قضا به مازندران بوده، به نتیجه رسیده باشد و از نتیجه آن سفر مطلع شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در مازنداران: جزییات مبارزه با فساد به مردم اعلام شود

نماینده ولی فقیه در مازنداران: جزییات مبارزه با فساد به مردم اعلام شود