مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-05حوادث

صبط 5279 دستگاه ماینر غیرمجاز طی 4 سال در فارس


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس اعلام کرد که طی چهارسال گذشته بالغ بر 5279 دستگاه ماینر در محدوده تحت مدیریت این شرکت ضبط شده که برق مصرفی این تعداد حدود 14 مگاوات بوده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس اعلام کرد که طی چهارسال گذشته بالغ بر 5279 دستگاه ماینر در محدوده تحت مدیریت این شرکت ضبط شده که برق مصرفی این تعداد حدود 14 مگاوات بوده است.

حمیدرضا کریمی فرد، در جلسه کارگروه مقابله با رمزدارایی غیرمجاز فارس، گفت: از سال 1398 تاکنون 5279 دستگاه استخراج رمزدارایی(ماینر) غیرمجاز با همکاری مردم، مراجع قضایی و دستگاه انتظامی در فارس کشف و ضبط شده و باید بدانیم که میزان برق مصرفی این تعداد دستگاه استخراج رمزدارایی، بالغ بر 14 مگاوات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نقل از توزیع برق فارس، کریمی فرد گفت: استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز دارایی ها علاوه بر تحمیل ضرر و زیان های مالی وارده به کشور و ضربه به منافع ملی، در ساعات پیک مصرف در فصول تابستان و زمستان نیز موجب ایجاد خاموشی در شبکه برق کشور می شود.

وی ماهیت استخراج غیرمجاز رمز دارایی را به قاچاق سوخت تشبیه و اضافه کرد: از آنجا که برق و گاز تحویلی به مصرف کنندگان مجاز با تعرفه های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی و تجاری با تعرفه ارزان محاسبه شده و قیمت تمام شده آن ها چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبط 5279 دستگاه ماینر غیرمجاز طی 4 سال در فارس

صبط 5279 دستگاه ماینر غیرمجاز طی 4 سال در فارس