مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-17سياسي

اراده نظام مقابله با هنجار شکنی و بی عفتی عمومی است


نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امنیت عمومی را از حقوق مردم برشمرد و نظام جمهوری اسلامی را نظامی مقتدر توصیف کرد که در تأمین امینت آرامش و حفظ هنجارهای اجتماعی، - کوتاه نمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عباس کعبی، نایب رییس جامعه مدرسین در دیدار فرمانده جدید انتظامی استان قم موفقیت در تأمین امنیت عمومی و صیانت از عفاف و حجاب را در گرو انسجام بخشی، میان دستگاه های مختلف دانست و تصریح کرد: اراده نظام، مقابله با هنجار شکنی و بی عفتی عمومی است.

وی افزود: پلیس ما، پلیسی متدین، انقلابی، دلسوز، خدمتگزار، ولایت مدار و هوشمند است و به ارواح طیبه شهدا به خصوص شهدای امنیت و شهدای سرافراز فراجا که هنوز هم برای تأمین امنیت عمومی شهید می دهند، درود می فرستیم.

نظام در تأمین امنیت و حفظ هنجارهای اجتماعی کوتاه نمی آید عضو مجلس خبرگان رهبری، نظام جمهوری اسلامی را نظامی مقتدر توصیف کرد که در تأمین امینت و آرامش روحی و روانی مردم و حفظ هنجارهای اجتماعی، به عنوان یک خط قرمز، کوتاه نمی آید و با اقتدار حافظ امنیت عمومی و سلامت اجتماعی است.

وی امنیت عمومی را از حقوق مردم برشمرد و ابراز داشت: دشمن در مقابله سخت افزاری با نظام ما شکست خورده است و از همین رو، جنگ ترکیبی پیچیده ای را در همه ساحت ها و به صورت همه جانبه، طراحی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده نظام مقابله با هنجار شکنی و بی عفتی عمومی است

اراده نظام مقابله با هنجار شکنی و بی عفتی عمومی است