مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-21سياسي

دولت مردمی سفیر سوئد در ایران را اخراج کند


امام جمعه شهرستان پارس آباد در خصوص هتک حرمت مجدد به قرآن کریم در سوئد گفت: از دولت مردمی خواستار اخراج سفیر سوئد در ایران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد اظهار کرد: هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد جسارت به اهل بیت است و برای مسلمانان قابل تحمل نیست و این حرکت را محکوم می کنیم و از مسئولین درخواست داریم قاطعانه با هتاکی به مقدسات برخورد کنند.

وی گفت: ضروری است دولت انقلابی در اولین فرصت سفیر سوئد در ایران را اخراج کند و همچنین کالاهای این کشور تحریم شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد افزود: گشت رضویون بسیج شهرستان پارس آباد برای تأمین امنیت پایدار در محلات تلاش می کنند که نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

خطیب جمعه پارس آباد تاکید کرد: در عزل و نصب ها کارآمدی، تخصص و تعهد و امانت داری ملاک گزینش بوده و اولویت با بومی های این شهرستان باشد.

حجت الاسلام باقری بنابی عنوان کرد: نماز جمعه هفته بعد که مصادف با روز عاشورا است در محوطه مسجد جامع پارس آباد به یاد نماز ظهر عاشورای اباعبدالله اقامه خواهیم کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد بیان کرد: برگزاری ایستگاههای صلواتی متعددی در سرتاسر شهرستان توسط خودجوش نوجوانان و جوانان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مردمی سفیر سوئد در ایران را اخراج کند

دولت مردمی سفیر سوئد در ایران را اخراج کند