مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-21اجتماعي

نورمحمدی: رویکرد سازمان حفاظت محیط زیست افزایش امید اجتماعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نورمحمدی روز پنجشنبه در دومین نشست منطقه ای مدیران سازمان حفاظت محیط زیست کشور با محوریت معاونت آموزش و مشارکت های مردمی اظهار داشت: - مدیرکل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان های حفاظت محیط زیست گفت: توجه و اقناع افکار عمومی و افزایش امید اجتماعی به ویژه در برنامه های هفته دولت یکی از رویکرد های اصلی این سازمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نورمحمدی روز پنجشنبه در دومین نشست منطقه ای مدیران سازمان حفاظت محیط زیست کشور با محوریت معاونت آموزش و مشارکت های مردمی اظهار داشت: توجه ویژه به تولید محتوا باید مورد توجه مدیران باشد چراکه با وجود فعالیت های موثر صورت گرفته در 2 سال گذشته، اما کمتر این خدمات منعکس و بازگو شده است.

وی بیان کرد: باید خدمات دولت مردمی سیزدهم به ویژه در حوزه محیط زیست با تلاش مدیران منعکس و اطلاع رسانی شود تا مراجع مسئول از عملکرد و خدمات این مجموعه مطلع شوند.

مدیرکل دفتر ریاست و هماهنگی امور استان ها سازمان حفاظت محیط زیست خواستار بکار گیری افراد با انگیزه، جهادی، خلاق در پست های مدیریتی و جابجایی افراد ناتوان و بی انگیزه شد و گفت: آینده محیط زیست باید در دست جوانان با انگیزه و توانمند باشد که در این راستا می توان از توان بانوان نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نورمحمدی: رویکرد سازمان حفاظت محیط زیست افزایش امید اجتماعی است

نورمحمدی: رویکرد سازمان حفاظت محیط زیست افزایش امید اجتماعی است