مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:002023-06-24اقتصادي

قیمت میوه در بوشهر 30 تا 40 درصد کاهش می باید


با ورود دادگستری، شهرداری بوشهر در هفت نقطه بوشهر میادین میوه و تره بار با قیمت مصوب ایجاد خواهد کرد که امید است قیمت میوه و تره بار بین 30 تا 40 درصد کاهش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی مهرانگیز رییس کل دادگستری استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص پرونده های قضایی در  استان بوشهر اظهار داشت: سال گذشته 13 هزار پرونده از پرونده های بالای یک سال در دادگستری منتهی به صدور رأی شده که بر اساس ورودی استان رقم مطلوبی است.

وی با بیان اینکه ورودی پرونده ها به استان 28 هزار مورد است، گفت: از این میزان 70 درصد پرونده ها زیر شش ماه مختومه شده و به طور میانگین 200 پرونده به شعب تجدید نظر می روند.

مهرانگیز با اشاره به اینکه از دهه 60 مردم این استان دچار مشکل در اسناد خود بوده اند عنوان کرد: در خصوص منطقه هلیله و بندرگاه با ورود رییس ثبت اسناد و املاک کشور سند سربی مردم تبدیل به سند تک برگ شد.

این مقام مسؤول از پیگیری 80 هکتار زمین در جزیره خارگ که متعلق به مردم است و 100 درصد این اسناد به نام دولت و به نمایندگی نفت صادر شده بود خبر داد و گفت: در خصوص مشکل اسناد مردم در آبپخش، مسکن و شهرسازی موظف است جواب استعلام ثبت اسناد و املاک را بدهد در غیر اینصورت طبق قانون و پس از گذشت یک ماه، این استعلام مثبت تلقی شده و سند مردم داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت میوه در بوشهر 30 تا 40 درصد کاهش می باید

قیمت میوه در بوشهر 30 تا 40 درصد کاهش می باید