مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 01:102023-07-12سياسي

ایران ازهمه ظرفیت های خود برای احقاق حقوق مردم استفاده می کند


دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی گفت: جمهوری اسلامی از همه ظرفیت های خود برای احقاق حقوق مردم کشورمان استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سکینه سادات پاد عصر چهارشنبه در بازدید از کلینیک تخصصی جانبازان شیمیایی، اظهار کرد: پرونده جنایت بمباران شیمیایی سردشت برای جمهوری اسلامی همچنان باز است و در مجامع بین المللی پیگیری می شود.

وی ادامه داد: کارهای ارزشمندی در قبال مستند سازی فجایع تاریخی بیماران شیمیایی سردشت صورت گرفته اما استیفای حقوق مردم ظلم دیده سردشت در دولت سیزدهم و در مجامع بین المللی به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

سادات پاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی از همه ظرفیت های خود برای احقاق حقوق مردم کشورمان استفاده می کند، افزود: تلاش می کنیم گزارش های جدید و متفاوتی را از جنایت مرتکب شده از طرف رژیم بعثی و متحدانشان به مجامع حقوق بشری ارائه کنیم.

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی اضافه کرد: همچنین در قبال شکایت های حقیقی و حقوقی در داخل کشور نیز به دنبال طرح شکایت علیه این جنایت بزرگ در کشور خواهیم بود و تا جبران تمام آسیب های وارده به منطقه مرزی خود، پیگیر آن خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران ازهمه ظرفیت های خود برای احقاق حقوق مردم استفاده می کند

ایران ازهمه ظرفیت های خود برای احقاق حقوق مردم استفاده می کند