مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 15:442023-07-03اقتصادي

ضرورت صرفه جویی حامل های انرژی از سوی دستگاه های دولتی خراسان شمالی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به شروع فصل گرما دستگاه های دولتی در مصرف حامل های انرژی به ویژه برق باید پیش قدم باشند و از حداکثر ظرفیت خود در راستای صرفه جویی انرژی استفاده کنند تا شاهد قطعی برق در منازل مسکونی نباشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در کارگروه استانی مدیریت تقاضا و مصرف برق اظهارکرد: با توجه به شروع فصل گرما دستگاه های دولتی در مصرف حامل های انرژی به ویژه برق باید پیش قدم باشند و از حداکثر ظرفیت خود در راستای صرفه جویی انرژی استفاده کنند تا شاهد قطعی برق در منازل مسکونی نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه های مردم باید حل شود چون سرمایه های اجتماعی ما مردم هستند، گفت: سی درصد صرفه جویی برق در وقت اداری در دستگاه های دولتی الزامی است نظارت در این خصوص ضرورت دارد که باید توسط مدیران دستگاه های اجرایی انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه انرژی سرمایه ارزشمند کشور است، افزود: ناترازی برق در سراسر کشور وجود دارد و با توجه به اینکه خراسان شمالی قطب کشاورزی و صنعت است کشاورزان و صنایع در خصوص صرفه جویی در برق توجیه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت صرفه جویی حامل های انرژی از سوی دستگاه های دولتی خراسان شمالی

ضرورت صرفه جویی حامل های انرژی از سوی دستگاه های دولتی خراسان شمالی