مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-19سياسي

واکنش وزیر دفاع به اعزام جنگنده و ناوشکن آمریکا به تنگه هرمز


وزیر دفاع در خصوص اعلام اخباری مبنی بر اعزام جنگنده و ناوجنگی آمریکایی به تنگه هرمز گفت: آمریکا که کار های خودش را دنبال می کند.

- وزیر دفاع در خصوص اعلام اخباری مبنی بر اعزام جنگنده و ناوجنگی آمریکایی به تنگه هرمز گفت: آمریکا که کار های خودش را دنبال می کند.

امیر آشتیانی درخصوص اعلام اخباری مبنی بر اعزام جنگنده و ناوجنگی آمریکایی به تنگه هرمز گفت: آمریکا که کار های خودش را دنبال می کند، اما اساسا جمهوری اسلامی در مرحله ای از اقتدار است که اصلا کسی نمیتواند آن را تهدید کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، امیر آشتیانی وزیر دفاع در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با وزیر دفاع بولیوی گفت: در مباحث مربوط به روابط بین الملل علاوه بر وزارت خارجه، وزارت دفاع هم مسئولیت هایی را دنبال می کند، کشور های آمریکای لاتین از اهمیت ویژه ای برخوردارند و همینطور کشور هایی که در محور مقاومت هستند، کشور هایی که مستقل هستند و در مسیر مبارزه با سلطه طلبی آمریکا هستند همیشه مورد توجه خواهند بود.

  وی افزود: ما تلاش می کنیم که در ابعاد مختلف این کشور ها را حمایت کنیم بویژه کشور های آمریکای لاتین که تمایل زیادی دارند با ایران تعامل داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر دفاع به اعزام جنگنده و ناوشکن آمریکا به تنگه هرمز

واکنش وزیر دفاع به اعزام جنگنده و ناوشکن آمریکا به تنگه هرمز