مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:202023-06-24اقتصادي

25 میلیارد ریال تسهیلات به حوزه مکانیزاسیون کاشمر اختصاص یافت


سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر گفت: 25 میلیارد ریال تسهیلات جهت حوزه مکانیزاسیون کاشمر اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم قربان پور ظهر شنبه در جلسه تسهیلات کشاورزی شهرستان که با هدف بررسی اعتبارات حوزه مکانیزاسیون سال جاری در محل مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سنتی بودن کشاورزی منطقه و ضرورت برون رفت از کشاورزی معیشتی و حرکت به سمت کشاورزی مدرن، راهی جز توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی نیست.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر تجمیع اراضی و احداث مراکز خدمات کشاورزی را تنها راه برون رفت به سمت کشاورزی مدرن دانست و افزود: این تسهیلات با هدف افزایش بهره وری و نوسازی ماشین آلات بخش کشاورزی، افزایش ضریب مکانیزاسیون، حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و کاهش هزینه های تولید به متقاضیان پرداخت می شود.

وی ادامه داد: اعتبارات پیش بینی شده سال جاری در حوزه مکانیزاسیون حدود 25 میلیارد ریال است که کشاورزان می توانند به جهت خرید انواع ادوات کشاورزی و دامداران و مرغداران برای تجهیز واحدهای تولیدی خود از این تسهیلات استفاده کنند.

قربان پور اظهار کرد: این تسهیلات، تفاهم نامه بین وزارت جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل است و به منظور تزریق تکنولوژی های روز به بخش کشاورزی و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 میلیارد ریال تسهیلات به حوزه مکانیزاسیون کاشمر اختصاص یافت

25 میلیارد ریال تسهیلات به حوزه مکانیزاسیون کاشمر اختصاص یافت