مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-15اقتصادي

تلاش برای افتتاح اورژانس بیمارستان شهدا تا پایان امسال


مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه با اشاره به ضرورت توسعه خدمات درمانی، گفت: یک هزار و 500 میلیارد تومان برای پروژه های درمانی تامین اجتماعی در استان کرمانشاه اختصاص سافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم حجتی پور ظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت روز تأمین اجتماعی با اصحاب رسانه که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: تأمین اجتماعی استان کرمانشاه طی سال های اخیر شاهد اتفاقات خوبی در حوزه توسعه خدمات درمانی و عمرانی بوده و در بین تمامی مدیریت های درمانی کشور با حدود 65 درصد توسعه رتبه نخست را به دست آورده است .

وی با اشاره به اینکه در ابتدای سال 96 و شروع مدیریت جدید توسعه مراکز درمانی چشم گیر نبوده، افزود: در ابتدا تنها 6 مرکز درمانی در استان کرمانشاه داشتیم که با پیگیری ها و ضرورت های احساس شده این مراکز به یازده مورد رسیده و پایان سال با افزوده شدن 2 مرکز درمانی دیگر تعداد 13 مرکز درمانی در استان خواهیم داشت.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توسعه و افزایش تعداد مراکز درمانی تأمین اجتماعی تمامی شهرستان ها مراکز درمانی داشته و از خدمات تأمین اجتماعی بهره مند خواهند شد.

حجتی پور به خدمات عمرانی و درمانی 2 بیمارستان زیر نظر تأمین اجتماعی، عنوان کرد: در بیمارستان حضرت معصومه (س) بخش آی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای افتتاح اورژانس بیمارستان شهدا تا پایان امسال

تلاش برای افتتاح اورژانس بیمارستان شهدا تا پایان امسال