مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-15اقتصادي

معادن راکد زنجان تعیین تکلیف شوند


با توجه به فراهم بودن زمینه بهره برداری کامل از برخی معادن شهرستان زنجان، می طلبد تا موانع سریعاً از سوی متولیان مربوطه امر رفع و شاهد آغاز بکار مجدد آنها باشیم.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: با توجه به فراهم بودن زمینه بهره برداری کامل از برخی معادن شهرستان زنجان، می طلبد تا موانع سریعاً از سوی متولیان مربوطه امر رفع و شاهد آغاز بکار مجدد آنها باشیم.

پرویز خالقی صبح امروز (24 تیرماه) در حاشیه بازدید از وضعیت برخی از معادن شهرستان زنجان که در راستای پیگیری تحقق بخشی از شعار سال جاری انجام پذیرفت، به وسعت اثربخشی معادن در زمینه رونق تولید و اشتغال زایی اشاره کرد و افزود: رفع سریع موانع از پیش روی معادن راکد زنجان، نیازمند اقدام جدی و فوری از سوی متولیان مربوطه امر است.

وی افزود: نحوه رسیدگی مدیران و مسئولان به مسائل حوزه سرمایه گذاری، معرف رویکرد مدیریتی منطقه در برابر سرمایه گذاران بوده بنابراین این معیار می تواند از سویی موجبات جذب فعالان اقتصادی به این خطه شده و یا باعث رویگردانی آنها شود.

فرماندار زنجان اضافه کرد: قوانین وضع شده، حدود اختیارات و وظایف اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با حوزه اکتشاف، بهره برداری و فرآوری مواد معدنی را کاملاً مشخص کرده بنابراین قانون به عنوان بالاترین الگوی کاری، در راستای حل هرگونه مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن راکد زنجان تعیین تکلیف شوند

معادن راکد زنجان تعیین تکلیف شوند