مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:552023-06-25سياسي

تعامل مرزبانی و سازمان تبلیغات اسلامی در امور تبلیغی و دینی


فرمانده مرزبانی هرمزگان با اشاره به قدرت و اهمیت تبلیغات در دنیای امروز گفت: همکاری مرزبانی و سازمان تبلیغات اسلامی تاثیر بسزایی در ت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار بهادر اسماعیلی صبح یکشنبه در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان که به مناسبت سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی انجام شد، با اشاره به قدرت و اهمیت تبلیغات در دنیای امروز گفت: همکاری مرزبانی و سازمان تبلیغات اسلامی تاثیر بسزایی در تحقق امنیت نوار مرزی دارد.

سردار اسماعیلی دنیای امروز را عصر تبلیغات به خصوص تبلیغات رسانه ای و فضای مجازی خواند و گفت: مرزبانی و سازمان تبلیغات اسلامی با تعامل و همکاری هم می توانند فضایی امن و آرام برای مرزنشینان و اقدامات خوب تبلیغاتی در درون و برون سازمان انجام دهند.

این مقام مسئول در مرزبانی فراجا اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و اسلامی در خانواده ها و به خصوص میان قشر جوان، می تواند نقشی تاثیرگذار و مهم در رعایت اخلاقیات و فرهنگ ناب قرآنی در جامعه ایجاد کند و مانع از تسلط دشمنان و اشاعه فرهنگ غرب بر افکار و عقاید مردم شود.

سردار اسماعیلی با اشاره به اهمیت و جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی در عصر کنونی بیان داشت: ترویج و اشاعه دین مبین اسلام، تقویت روح عبودیت الهی، ترویج اخلاق اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر انقلابی در می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل مرزبانی و سازمان تبلیغات اسلامی در امور تبلیغی و دینی

تعامل مرزبانی و سازمان تبلیغات اسلامی در امور تبلیغی و دینی