مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-10سياسي

تبلیغ کالایی که با جان مردم بازی می کند در تلویزیون (+فیلم)


با وجود قانون مصوب برای ممنوعیت تبلیغ کالاهای آسیب رسان، چند روزی است تمام شبکه های تلویزیونی به تبلیغ نوشابه انرژی زا روی آورده اند.

- تبلیغ کالایی که با جان مردم بازی می کند در تلویزیون (+فیلم) با وجود قانون مصوب برای ممنوعیت تبلیغ کالاهای آسیب رسان، چند روزی است تمام شبکه های تلویزیونی به تبلیغ نوشابه انرژی زا روی آورده اند.

اطلاعات آنلاین نوشت: با وجود قانون مصوب برای ممنوعیت تبلیغ کالاهای آسیب رسان، چند روزی است تمام شبکه های تلویزیونی به تبلیغ نوشابه انرژی زا روی آورده اند.

با وجود قانون مصوب برای ممنوعیت تبلیغات کالاهای آسیب رسان به سلامت مردم در تمام رسانه ها، تلویزیون در اقدامی تاسف آمیز و شگفت آور، چندی است تبلیغ یک نوع نوشابه انرژی زا را در تمام شبکه های سیما، پخش می کند.

طبق بند ج ماده 7 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور؛ هرگونه تبلیغات خدمات و کالاهای آسیب رسان به سلامت موضوع ماده (48) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت بر اساس تشخیص و اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان ملی استاندارد ایران از سوی همه رسانه ها ممنوع است.

از سویی مطابق فهرست اعلامی وزارت بهداشت در ابتدای هر سال برای ممنوعیت های تبلیغاتی، انواع نوشابه گازدار طعم دار رنگی ، طعم دار بی رنگ، میوه ای و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ کالایی که با جان مردم بازی می کند در تلویزیون (+فیلم)

تبلیغ کالایی که با جان مردم بازی می کند در تلویزیون (+فیلم)