مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 18:102023-06-23سياسي

امنیت سرمایه گذاری اولویت اصلی دادگستری فارس است


رییس کل دادگستری استان فارس با دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان فارس گفت: افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند استان فارس را انتخاب کنند چراکه شرایط سرمایه گذاری در این استان بسیار مطلوب است و ما در تلاش هستیم تا زمینه بهتری برای سرمایه گذاری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه شیراز با بیان اینکه در دادگستری استان فارس 49 حوزه قضایی دارد و اقدامات گسترده ای در این دستگاه قضایی انجام می شود، گفت: در حال حاضر شاهد یک امنیت پایدار در سراسر استان فارس از غرب و شرق گرفته تا جنوب و شمال استان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امنیت استان از اهمیت بسیاری برای دادگستری برخوردار است، ادامه داد: ما حتی شرایطی را فراهم کرده ایم تا سرمایه گذاران در استان احساس امنیت می کنند و با تلاش هایی که انجام می شود قطعا روز به روز این امنیت در استان افزایش خواهد یافت.

حجت الاسلام موسوی به حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) اشاره و افزود: تمام مراحل قضایی پرونده شاهچراغ (ع) تمام شده و رسیدگی به این پرونده یک مطالبه مردمی بود تا عوامل این حادثه و کسانی که در این حادثه کوتاهی کردند به جزای اعمال جنایتکارانه خود برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت سرمایه گذاری اولویت اصلی دادگستری فارس است

امنیت سرمایه گذاری اولویت اصلی دادگستری فارس است