مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-17ورزشي

برگزاری مسابقات ماهیگیری در دریاچه چیتگر


مدیرعامل شرکت نوسازی و عمران چیتگر از برگزاری نخستین دوره مسابقات ماهیگیری ورزشی قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محسن صالحی با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات ماهیگیری ورزشی فدراسیون ورزش های ساحلی دریایی جمهوری اسلامی ایران ( مرحله اول انتخابی تیم ملی) در استایل کارپ یادواره شهدای گمنام خلیج فارس در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس، گفت: ماهیگیری ورزشی یا ماهیگیری رقابتی، به عنوان یک ورزش و سرگرمی محبوب شناخته می شود که در سراسر جهان، علاقمندانی را به خود مشغول کرده است.

  وی ادامه داد: این رشته ورزشی، شکل تخصصی از ماهیگیری است که در آن ماهیگیران حرفه ای بر سر صید ماهی های چالشی و ارزشمند، ضمن رعایت اصول و مبانی و استانداردهای خاص و سختگیرانه، رقابت می کنند.

ماهیگیری ورزشی، معمولا در محیطی هیجان انگیز برگزار شده و شرکت کنندگان با مهارت های فردی و تکنیکی خود و ابزارهای استاندارد نسبت به صید ماهیان هدف، اقدام می کنند.

نکته حائز اهمیت در این رویداد ورزشی، رهاسازی ماهی، بعد از صید، رکوردگیری (ثبت وزن و طول) و استریل کردن قسمت درگیر با قلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات ماهیگیری در دریاچه چیتگر

برگزاری مسابقات ماهیگیری در دریاچه چیتگر